TRÄNINGSABSTINENS!

Jo tack!!!!! 

Har inte tränat sedan i lördags pga denna förkylning. Såklart inte eftersom att jag är sjuk, men nu har jag abstinens som fan trots att jag känner mig sämre idag. Blir stressad, vill ha mina må-bra endorfiner! Har spinning-abstinens. Nåväl jag tänker vänta tills jag är frisk, min förhoppning är att jag kan träna på fredag för då har jag bokat in mig på spinning. På lördag och söndag också, så hoppas jag kunna leda mitt pass på lördagen med. 

Men måste som sagt bli helt frisk, nästa vecka och veckan efter det är det långa pass på ingång. Nästa fredag 18/4 är det dags för 3-timmars triathlon igen. :))) och lördagen efter 26/4 är det 5-timmars marathonspinning! :)))) längtar som sjutton! 

Ligger i sängen och väntar på att bli frisk, hade tänkt gå till Apoteket, lite stuff jag behöver men har inga krafter. 

Tjing! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0